¿Qué ye ANA?

ANA ye una asociación, una Organización No Gubernamental, fundada nel 1971.

Los sus oxetivos van recuadraos más abaxo y, de magar la so fundación, ANA fizo llabores d’educación ambiental, de desixencia de normativa ambiental y proteición y de denuncia de los incumplimientos d’eses normes.

ANA trabaya en tol territoriu asturianu y nes fasteres de la redolada, alministrativamente d’otres comunidaes autónomes.
L’Asociación Asturiana d’Amigos de la Naturaleza (ANA) tien por finxu, de magar la so fundación nel 1971, la proteción del mediu ambiente asturiano dende una posición independiente.

Les mires d’ANA son les que van darréu:
El pruyimientu y l’encontu del estudiu y caltenimientu de les riqueces naturales d’Asturies, col porgüeyu de torgar l’estrozu del mediu natural, rural y urbanu, por cuenta l’esplotación desmedía ya irracional del nuesu patrimonio.
Collaborar coles entidaes y los muérganos públicos y privaos que puean ufiertar soluciones, na fastera de so, énte cualisquier clas de problema mediuambiental..
Afalar y empobinar toles reivindicaciones enfotaes na meyora les condiciones de conservación del patrimoniu natural y la calidá de vida de los asturianos.
Sensibilizar a la sociedá na problemática ambiental pol mediu d’actividaes, conferencies, proyeiciones, escursiones, certámenes y concursos, asína como cualisquier otru procedimientu atopaízu pa meyor conocer y pescanciar la natura.
Faer pola difusión de los trabayos científicos, téunicos y d’opinión al traviés de boletinos, revistes, fueyes informatives o cualisquier otru mediu de comunicación social afayaízu. ANA cuenta col so cartafueyu Asturnatura, nel que s’alesoya información y monográficos especiales.

El Asociación d’Amigos da Naturaleza (ANA®) ten como finalidá, dende a súa
fundación en 1971, a protección del medio ambiente asturiano con úa posición independiente.

Os obxetivos d’ANA son estos:
Promover y fomentar el estudio y conservación das riquezas naturales d’Asturias pra
quitar de que se toya el medio natural, rural y urbano por causa d’úa esplotación desadorme
y irracional del noso patrimonio.
Colaborar con entidades y institucióis públicas y privadas que podan brindar solucióis
nel sou ámbito a cualquer problema medioambiental.
Promover y axudar a cualquera reivindicación que busque a miyora das condicióis de
conservación del patrimonio natural y da calidá da vida da xente asturiana.
Sensibilizar á sociedá dos problemas ambientales con actividades extraescolares,
conferencias, proyeccióis, escursióis, certames y concursos, ademáis de con cualquer
outro medio qu’axude a conocer y entender miyor a naturaleza.
Fer por que se dían a conocer trabayos científicos, técnicos y d’opinión con boletíos,
revistas (como Asturnatura), foyas informativas ou cualquer outro xeito de comunicación social.

ANA es una asociación, una Organización no Gubernamental, fundada en 1971. Sus objetivos son los que se recuadran más abajo y desde el momento de su fundación ANA desarrolló labores de educación ambiental, de exigencia de normativa ambiental y de protección y de denuncia de los incumplimientos de esas normas.

ANA desarrolla su actividad en todo el territorio asturiano y en áreas limítrofes, pertenecientes administrativamente a otras comunidades autónomas.
La Asociación Asturiana de Amigos de la Naturaleza (ANA®) tiene por finalidad desde su fundación en 1971, la protección del medio ambiente asturiano, desde una posición independiente.

Los objetivos de ANA son los siguientes:
Promover y fomentar el estudio y conservación de las riquezas naturales de Asturias, con el fin de evitar el deterioro del medio natural, rural y urbano como consecuencia de una explotación abusiva e irracional de nuestro patrimonio.
Colaborar con entidades e instituciones públicas, así como las privadas que puedan aportar soluciones en su propio ámbito ante cualquier tipo de problema de orden medio ambiental.
Promover y facilitar todo tipo de reivindicaciones encaminadas a la mejora en las condiciones de conservación del patrimonio natural y de la calidad de vida de los asturianos.
Sensibilizar a la sociedad de la problemática ambiental a través de actividades escolares, conferencias, proyecciones, excursiones, certámenes y concursos, así como cualquier otro procedimiento que contribuya a un mejor conocimiento y comprensión de la naturaleza.
Contribuir a la difusión de trabajos científicos, técnicos, de opinión a través de boletines,
revistas (Asturnatura es el órgano oficial de información de ANA), hojas informativas o cualquier otro medio de comunicación social.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s